Destinační management: Smart & Sustainable

17. května
14. června
2024

Chcete zlepšit fungování vaší destinace a zvýšit její ekonomický růst? Připojte se k našemu kurzu Destinačního marketingu smart and sustainable! Naučíte se využívat data k dosažení úspěchu a nastavovat klíčové ukazatele výkonnosti. Nechte se inspirovat, jak z cestovního ruchu udělat motor regionálního rozvoje! Udržitelný rozvoj vaší destinace začíná tady! Staňte se lídrem ve změně myšlení a získejte prosperitu pro vaší destinaci díky udržitelnému růstu. Rozvíjejte své dovednosti a zvyšte svoji hodnotu na trhu práce! Naše školení Destinačního marketingu smart and sustainable vám poskytne nejen znalosti o strategiích a analýze dat, ale také vám umožní zdokonalit vaše komunikační a marketingové dovednosti. Přidejte se k nám a buďte připraveni ovlivnit budoucnost vaší destinace!

Čekají na váš 3 šestihodinové bloky, 5 expertů z praxe, desítky tipů pro řízení vaší destinace, ale i váš osobní manažerský rozvoj.

Hlavním cílem kurzu je vzbudit ve vás chuť posouvat vaše manažerské limity, otevřít vám nové obzory a inspirovat vás k dlouhodobému osobnímu růstu. Ověříte si, zda máte v destinaci správně nastavené strategické cíle, že je umíte měřit a že jejich plnění pomůže k dlouhodobé prosperitě a udržitelnému rozvoji vaší destinace.

V rámci prvního bloku se naučíte využívat ekonomická a marketingová data, nastavovat klíčové ukazatele výkonnosti a pracovat se strategiemi. V rámci druhého bloku se účastníci seznámí s pilíři a cíli udržitelného rozvoje a jejich dopadem na rozvoj destinačních produktů a jejich digitalizací jako klíčový krok pro udržitelný rozvoj destinace, a to včetně aspektu ekonomické udržitelnosti. Třetí blok se zaměří na rozvoj komunikačních a marketingových dovedností jednotlivců, včetně možnosti využítí AI. Absolventi kurzu mohou uplatnit své studium v žádosti o certifikaci v rámci kategorizace DMO.

Blok I. 17.5.2024 Strategie a data
Blok II. 18.5.2024 Udržitelnost a digitalizace
Blok III.  14.6. 2024 Rozvoj komunikačních dovedností

 

Blok I. Strategie a data

V prvním bloku pod názvem strategie a data vám pomůžeme najít odpovědi na následující otázky:

  • Práce s daty. Kde najdeme aktuální a relevantní data? Proč a jak s nimi pracovat?
  • Jaké jsou aktuální trendy v cestovním ruchu a jak je pro sebe využít?
  • Proč nastavit priorit a jaké zvolit klíčové ukazatele výkonnosti pro dlouhodobě udržitelný regionální rozvoj.
  • Jak vytvořit strategii a plnit akční plány.
  • Jak může kvalitní destinační management přispět k rozvoji lokální ekonomiky?

Lektoři: Jan Herget, Luděk Kühr

Blok II. Udržitelnost a rozvoj destinačních produktů

V druhém bloku představíme základní východiska udržitelnosti, kterými jsou pilíře a cíle udržitelného rozvoje, klíčové strategické dokumenty na evropské i národní úrovni či kontext globálních megatrendů a velkých společenských výzev. Dozvíte se, co je to greenwashing, jak jej rozpoznat a jak se mu vyvarovat při využívání dobrovolného environmentálního značení jako nástroje komunikace. V druhém bloku vám pomůžeme s nastavením konkurenceschopnosti vaší destinace a její digitalizací a budeme společně hledat odpovědi na tyto otázky:

  • Jak souvisí „udržitelnost“ a lokální ekonomika?
  • Jak souvisí pilíře udržitelného rozvoje s konceptem SMART (včetně SMART Village či SMART Region).
  • Kde hledat trhy pro náš destinační produkt?
  • Jak vytvořit globálně konkurenceschopný destinační produkt?
  • Jak zajistit jeho distribuci a digitalizaci?
  • Proč je rozvoj destinačních produktů klíčový pro udržitelný cestovní ruch a to včetně ekonomické složky udržitelnosti?

Lektoři: Lucie Nenčková, Jan Doležal a Jan Herget

Blok III. Komunikační a marketingové dovednosti

V posledním třetím bloku se soustředíme na rozvoj vašich marketingových dovedností (skills). Ukážeme si, jak budovat značku, jak psát jak nepsat tiskové zprávy, jak změnila svět marketingu AI a jak vám to může pomoci. Cílem bloku je vám osobně pomoci rozvinout vaše řemeslné dovednosti v marketingu a komunikaci. Po absolvování tohoto bloku byste měli vědět:

  • Jak využít AI pro tvorbu originálního destinačního obsahu?
  • Jako dostat vaši destinaci do médií?
  • Jaké nástroje používat pro zvýšení efektivity marketingu a komunikace?

Lektoři: Jan Herget, Pavel Černý, Petr Bílek

Přihlášku je možné podat v InSIS.

Průvodce přihlašováním na kurzy.

Jaké znalosti a dovednosti absolventi kurzu získají?

  1. Orientovat se na základě dat.

  2. Definovat priority a nastavit KPI svojí činnosti.

  3. Vytvořit střednědobou strategii respektující udržitelný rozvoj a přínosy pro lokální ekonomiku.

  4. Sestavit a realizovat smysluplný akční plán.

  5. ve spolupráci s partnery v destinaci vytvořit konkurenceschopný destinační produkt a nastavit jeho efektivní distribuci a nacenění.

  6. Digitalizovat destinaci.

  7. Využívat efektivní nástroje (včetně AI) pro tvorbu originálního obsahu.

  8. Prezentovat sebe i svoji destinaci.


Lektoři:

  • Ing. Jan Herget, Ph.D. – ex CEO CzechTourism, investor do sektoru Hospitality
  • Ing. Luděk Kühr – expert na data space v turismu
  • Lucie Nenčková – expertka na udržitelný cestovní ruch
  • Pavel Černý – vedoucí katedry cestovního ruchu na VŠE Praha
  • Jan Doležal – konzultant Mc Kinsey a founder SmartGuide
  • Petr Bílek – exredaktor Maximu, PR manažer v TMR International

 

  • Autor: PR FMV
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: